22 października 2011

Poison Ivy – makijaż na Halloween (redhead inspired)

Parę dni temu redhead dodała swoją niesamowitą propozycję halloweenowego makijażu Poison Ivy i w ten sposób przypomniała mi o kurzącym się w mojej szafie kostiumie Trującego Bluszczu z sylwestra sprzed paru lat. Zainspirowana, za zgodą redhead, prezentuję dzisiaj moją stylizację, trochę stuningowaną w stosunku do tego, co zaprezentowałam na rzeczonym sylwestrze – od tamtego czasu moje umiejętności trochę ewoluowały (: 
(Zdjęcia można powiększyć)




Czerwoną perukę kupiłam na allegro, natomiast gorset i spódniczkę dostałam od koleżanki, której mama szyje suknie ślubne i studniówkowe. Ten zielony komplet nie chciał się sprzedać i miał trafić na śmietnik, więc go wzięłam. Skróciłam tylko spódnicę, oryginalnie długą do ziemi i fałdowaną tak, że wyglądała jak choinka... Powinnam mieć jeszcze zielone rajtki, ale cóż... 
Jeszcze zbliżenie na sam makijaż:


Chciałam nawiązać do formy jakiegoś liścia, a z drugiej strony do liściastej oprawy oka, jakie miała w filmie Uma, ale nie jestem pewna, czy mi się to udało (:



Na paznokciach mój hit tej jesieni - lakier Moss Temple z limitowanki Sensique Oriental Dream (:


Kosmetyki, których użyłam:

- cienie z paletek Sleek: Bad Girl (Intoxicated) i Curacao (Green Iguana, Apres Midori)
- ciemnozielona kredka My Secret z limitki Fruit Coctail
- jasnozielony cień Sensique z limitki Exotic Flower, nr 225
- tusz Colossal Volum' Express Maybelline
- sztuczne rzęsy Essence (nie uwiecznione na zdjęciu – robiłam je już po zmyciu makijażu)
- pomadka Lasting Finish Rimmel, odcień 170 Alarm (recenzja)
- baza pod cienie ArtDeco
- podkład Healthy Mix Bourjois, 51 Vanille clair
- transparentny puder sypki Vipera, nr 011
- korektor Pure Cover Mineral Maybelline 

Jak Wam się podoba? Planujecie coś na Halloween? (:

12 komentarzy:

  1. cuuuudnieeeeeee! piękny makijaż :) i cała stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja:) Sukienka bardzo mi się podoba, makijaz świetny. Będę Cie częściej tutaj odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga, super! Uwielbiam kształt Twoich paznokci i ust, normalnie première classe! Marcia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Peruka jest po prostu boska ;) do twarzy Ci w niej :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta - nie wiedziałam, że do mnie zaglądasz (:

    fifidorea - kwestia wyćwiczenia (: jak mówiłam, na sylwestrze zaprezentowałam o wiele skromniejszy makijaż, bo innego nie umiałam zrobić...

    Kokosowa - dziękuję!

    Katsuumi - haha, dzięki, też uważam, że nieźle w niej wyglądam (:

    OdpowiedzUsuń

Spam zjedzą ryby.