7 października 2011

Sleek madness!

O boru liściasty... Jestem w sleekowej ekstazie! Listonosz uszczęśliwił mnie dzisiaj wielką paczką z moim zamówieniem z paatal.pl - dla mnie trzy paletki, dla mojej mamy jedna i dla przyjaciółki dwie, w sumie 6!

Na zdjęciu moje zamówienie: Storm i Bad Girl razy dwa, Curacao i Au Naturel. Oprócz tego Oh So Special i Sunset, które miałam już wcześniej w swoich zbiorach (:
Komplet Storm i Bad Girl idzie do przyjaciółki, natomiast drugi Storm zasilił kosmetyczne szeregi mojej mamy i bardzo przypadł jej do gustu. Zamierzam jej podkradać (:

Obecnie mój zbiór Sleeka prezentuje się więc tak (oprócz maminego Storm w lewym dolnym rogu):


Bad Girl
Urzekła mnie pięknymi granatami i ciemnymi fioletami. Zielenie też są niczego sobie. W mojej mamie też wzbudziła zachwyt (:


Curacao
Mało mam cieni w intensywnych, soczystych kolorach (ten fiolet i mięta!)... Wiem, że już po lecie, ale co tam. Należy łamać schematy (:


Au Naturel
Miałam niezły dylemat czy ją kupić... Po zdjęciach promocyjnych już właściwie wyciągałam portfel, ale po pierwszych słoczach już nie pałałam takim entuzjazmem. Kolejne recenzje jednak przekonywały mnie coraz bardziej i stwierdziłam ostatecznie, że takich nudnych kolorów nigdy za dużo, a nawet im ich więcej, tym mniej nudne się stają. I mam!


Sunset i Oh So Special
Sunset kupiłam jako pierwszą, skuszona miedzianymi i jasnymi odcieniami w tej paletce. OSS dołączyła trochę później, ale tak szybko, jak tylko się dało - w tej palecie absolutnie się zakochałam. W całej.
Tu ciekawostka: obie te palety uległy jakimś wypadkom i w obu trafiło na najmniej przydatne według mnie cienie - Sunset spadła na kant szuflady akurat pomarańczowym cieniem, który najmniej mi się podoba, a w OSS wczoraj wykruszył się czarny, który jest w każdej paletce (:


No nie mogę się na te cudeńka napatrzeć ^^ Już się pobawiłam nimi na próbę - w kolejnym poście dwa oczka w Sleeku (:

4 komentarze:

  1. mam OSS i uwielbiam ja mam chec na Au naturel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @.biemi - polecam, ja się do niej przekonałam i mam z niej już swoich ulubieńców (:

    OdpowiedzUsuń
  3. sunset i oss to moje dwie ulubione paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam 3 paletki, ale wszystkie raczej stonowane (oss, naturel i storm). teraz przydałby się jakiś kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Spam zjedzą ryby.