15 października 2011

Tag: Tell Me About Yourself Award


Zasady:

- napisz kto przyznał Ci nagrodę 
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
 - nominuj 15 blogerek


Zostałam otagowana przez niecierpka (http://niecierpek.blogspot.com/). Bardzo Ci dziękuję, kochany niecierpku, jest mi niesamowicie miło! (:

No to lecimy, 7 faktów o mnie:

1. Muszę mieć osobny ręcznik do twarzy. Zawsze. Wprawdzie jak już naprawdę muszę, to innym też wytrę twarz, ale z najwyższym obrzydzeniem... Sprawia mi to trochę problemów w podróży, bo ręczniki zabierają sporo miejsca w bagażu, a jak biorę jeden ręcznik do twarzy, jeden duży do włosów, jeden duży do ciała i ewentualnie, zależy gdzie jadę, jeden duży na plażę, to robi się ciężko.

2. Boję się pająków, ale to dość częste. Jednak, boję się też wiertarki. Nie mogę przebywać w jednym pomieszczeniu z włączoną wiertarką, bo autentycznie płaczę z nerwów.

3. Kiedyś umiałam założyć nogi za głowę i zrobić szpagat bez rozgrzewki. Nadal robię szpagat, ale już po chwili rozciągania. Nogi za głową to już tylko miłe wspomnienie.

4. Gram w League of Legends (: Jeśli ktoś by chciał ze mną pyknąć, szukajcie itril.

5. Studiuję dwa kierunki - filologię francuską (jestem na 3 roku) i historię sztuki (skończyłam szczęśliwie 3 rok po wielu perypetiach i muszę się jeszcze obronić, a właściwie napisać licencjat), a potem i tak pewnie zostanę panią nauczycielką czyli francą od franca...

6. ...chciałabym jednak w przyszłości robić coś związanego z biżuterią, którą tworzę. Albo z wizażem. Albo mieć własną knajpkę. Planów jest dużo, odwagi do ich realizacji mniej... A szkoda.

7. Miałam 3 szczury - Malucha, Tapczana i Śrubkę. Śrubka jest jeszcze ze mną i jest wbrew pozorom samcem, choć wybrakowanym, bo (z konieczności) bezjajecznym. Ze względu na to, że szczury bardzo krótko żyją (średnio 2 lata), moja przygoda z nimi zakończy się właśnie na Śrubce - choć uwielbiam te stworzenia, trudno mi się pogodzić z tym, że tak szybko umierają i nie zniosę "zastępowania" jednego ogona kolejnym.

Taguję (15 to dla mnie za dużo):

3 komentarze:

Spam zjedzą ryby.