30 października 2011

Trick or treat!

Kolejny halloweenowy makijaż, tym razem nieco bardziej makabryczny (; Może ktoś jeszcze się zainspiruje i skorzysta. Enjoy!




Jak widzicie, postanowiłam tym razem wykonać sztuczną ranę. Wykorzystałam pomysł tylkokasi, czyli cienie, klej do rzęs oraz czerwoną szminkę i błyszczyk. U mnie wyszło bardziej poparzenie niż rana, ale i tak bardzo podobał mi się efekt (: Drugie oko zostawiłam sauté, a usta pomalowałam korektorem w płynie.


Ostatni dzwonek na halloweenową imprezę! (:

10 komentarzy:

  1. wow, wygląda przerażająco! ;)
    p.s. zapraszam na rozdanie kosmetyków Under Twenty

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOOOOOOOOOO! Świetne!
    pozdrawiam +obserwuję!
    ps.
    A jak ty to zrobiłaś?

    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  3. sauria80 - to dobrze, tak ma wyglądać! :D

    Majorka - dziękuję (: "Ranę" wykonałam według instrukcji tylkokasi, linka zamieściłam w poście (:

    simply_a_woman - dzięki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. tylkokasia - dziękuję (: Nie przemyślałam sprawy do końca, bo zrobiłam obie części rany równocześnie i kiedy zajmowałam się wymodelowaniem górnej, na dolnej klej zdążył już wyschnąć... ^^"

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wyszło świetnie:D Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwierz albo nie, ale zanim przeczytałam chociażby nagłówek zdążyłam się przestraszyć :) wygląda to bardzo realistycznie...

    OdpowiedzUsuń
  7. adrianna - czyli cel osiągnięty ^^

    niecierpek, kleopatre - dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Spam zjedzą ryby.