15 listopada 2011

Houston! Houston! Bez problemów!

Recenzja z poślizgiem, bo limitowanka Out of Space Catrice raczej już nawet na wyprzedażach nie dogorywa, więc trudno będzie ten produkt kupić. Jednak jeśli ktoś będzie miał okazję, to może akurat mu się przyda. Albo zachęci do szukania kolorystycznego odpowiednika.

Mowa o lakierze do paznokci Houston's Favorite:


Cena / pojemność: 9,99zł / 10 ml
Kolor: przepiękny głęboki, ciemny odcień morskiego z opalizującymi turkusowymi drobinkami. Czasem błysną też fioletem, ale niestety, tylko w buteleczce...
Konsystencja: lakier jest dość gęsty, niestety. Nie da się go nałożyć cienką warstwą.
Krycie: dwie warstwy. Mimo tego, że kładzie się go dość grubą warstwą, jedna pozostawia prześwity.
Wysychanie: ze względu na grube warstwy, dość uciążliwe i długie.
Pędzelek: dość krótki, gruby, wygodny.
Zmywanie: bez problemów.
Trwałość: z bazą i topem (Inglot) wytrzymał 4 dni bez odprysków, tylko z lekko pościeranymi końcówkami. Jak na lakier Catrice, bardzo dobrze (:


5 komentarzy:

  1. Masz piękny kształt paznokci :)Lakier super!

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo ładnie :) ja z tej limitowanki zaopatrzyłam się jedynie w liner i on skutecznie zniechęcił mnie do dalszych zakupów...

    OdpowiedzUsuń
  3. simply_a_woman, kleopatre, Ola - dziękuję! (:

    adrianna - słyszałam sporo złego na temat tej limitki, ale jak zobaczyłam ten lakier, nie mogłam się powstrzymać ^^

    OdpowiedzUsuń

Spam zjedzą ryby.