11 listopada 2011

Współpraca? Prawie że (:


Wczoraj czekała na mnie w domu miła niespodzianka. Dostałam paczkę od firmy Flos-lek! Nie mogę powiedzieć, że całkiem niespodziewaną. Półtora tygodnia temu wypełniłam i wysłałam mailem do firmy ankietę, którą znalazłam w pudełku od żelu pod oczy. Dotyczyła kosmetyków, których używam, sugestii polepszenia produktów Flos-leku etc... Jak to ankieta dla firmy (: Co mnie do tego skłoniło? Cytuję:

Szanowna Klientko
Dziękujemy, że wybrałaś nasz produkt. FLOSLEK pragnie oferować dokładnie takie kosmetyki, jakich byś pragnęła. Zatem, jeśli chcesz mieć swój wkład oraz współuczestniczyć w tworzeniu i ulepszaniu produktów FLOSLEK PHARMA i FLOSLEK, podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami i uwagami. (...)
Wypełnij ankietę, dołącz 1 paragon dokumentujący zakupy produktów FLOSLEK i odeślij (...)
Wówczas prześlemy Ci pełnowartościowy produkt w prezencie + próbki produktów.

Kto by się nie skusił? ^^
Muszę przyznać, że spodziewana paczka przyniosła jednak niespodziankę - nie spodziewałam się takiego bogactwa w środku! I to de facto za cenę jednego żelu pod oczy, czyli 7,50zł.


Jak widać, pełnowartościowe produkty mam dwa, a nie jeden, a i próbek nie poskąpili. Proszę bardzo:


Krem normalizujący Nawilżanie z serii Naturalne Piękno oraz balsam do ciała Happy per Aqua.






Przede mną dużo testowania! Strasznie się cieszę! Niestety, zabiorę się za testy dopiero, jak wykończę produkty, których aktualnie używam. Część próbek (tych silniejszych przeciwzmarszczkowych, pod oczy i wybielająca przebarwienia) oddałam mamie, która obiecała podzielić się jakąś recenzją (:

Nie napisałam w ankiecie, że prowadzę bloga kosmetycznego, bo i po co? Produkty nie zostały mi więc wysłane specjalnie do recenzji i moje opinie na ich temat będą pozbawione jakiegokolwiek zewnętrznego wpływu (:

3 komentarze:

  1. ale ci się poszczęściło :) przyjemnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, niezle :) Coraz bardziej lubię tą firmę :P

    OdpowiedzUsuń

Spam zjedzą ryby.