14 stycznia 2012

Kawał dobrego Rimmla po raz trzeci - Vinyl Gloss

Z rimmelowych produktów do ust lubię nie tylko szminkę Lasting Finish. W zeszłym roku bardzo polubiłam się też z błyszczykami z serii Vinyl Gloss.


Cena - ok. 16zł
Opakowanie - błyszczykowe, bez innowacji. Ma aplikator normalnej wielkości, w przeciwieństwie do swojego potomka, Vinyl Max.


Konsystencja - lekka, nie klejąca się. Bardzo przyjemna.
Odcienie - mam dwa: 240 Fall in love - naturalny róż ze złotymi i różowymi drobinkami, 270 Fashion icon - koralowy (nie tak neonowo-pomarańczowy, jak wam usiłuje wmówić mój aparat), również ze złotymi drobinkami. Drobinki są zupełnie niewyczuwalne i prawie niewidoczne na ustach, jednak gdy przyjrzeć się z bliska, wyglądają bardzo ładnie (:


Zapach - słodki, którego właściwie prawie wcale nie czuć (:
Trwałość - 2-3 godziny, bez jedzenia i picia.
Efekt - przejrzysty kolor, ładny połysk:

8 komentarzy:

  1. Nie znam tych błyszczyków, w ogóle mi jakoś z Rimmelem nie po drodze, ale prezentują się pięknie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam jeden błyszczyk z tej serii, ale bardzo szybko się zjadał :(

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Arianna - a który? (;

    @ redhead - mi po drodze właściwie tylko z produktami do ust (:

    @ simply_a_woman - nie mam dużych oczekiwań od takiego błyszczyka, więc mnie nie rozczarowuje (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ładne usta. Fashion icon to bardziej mój kolorek. Ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, a wiesz, ja się nie mogę do tych błyszczyków przekonać... Nie wiem czemu mi nie pasują...:-) Za to podkład z revlonu, cudo<3 Ale wiesz, te z bourjois coś się popsuły chyba bo jak pamiętam miałam jeden ze 2 lata temu to byłam bardzo zadowolona, a moje koleżanki, które używają teraz narzekają strasznie... Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. na ustach wygląda bardzo zachęcająco ;*
    Pozdrawiam !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 240 piękny kolorek : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń

Spam zjedzą ryby.