21 lutego 2012

The Game of Thrones project - Daenerys Targaryen

Drugi z serii makijaży inspirowanej sagą Pieśni Lodu i Ognia. Początkowo chciałam zmalować coś w oparciu o symbol i kolory rodu Targaryen: 

źródło

ale gdy usiadłam już przed lustrem, jedyne, co mnie inspirowało, to postać Daenerys, ostatniej z rodu Targaryen. To piękna, delikatna, eteryczna, ale i silna kobieta. Matka Smoków. Dziecko, które szybko dorasta.

źródło

Srebrnoblond włosy i fioletowe oczy Dany zdecydowały o doborze kolorów. Żeby dopasować się do jej typu urody, ponownie zdecydowałam się na białe rzęsy, próbowałam też rozjaśnić brwi korektorem, ale na zdjęciach widać, że nie dało to oczekiwanych efektów.
Jasny fiolet roztarty ze złotem na górnej powiece to ta delikatna strona natury Daenerys, natomiast mocna srebrna kreska na dolnej powiece - ta silna. Chyba nie muszę mówić, że ta postać należy do moich ulubionych? (;


Zdjęcia i obróbka autorstwa cudownej Katarzyny (:

Użyte kosmetyki:
- cienie Sleek: jasne złoto z palety Storm, srebrny Blade z palety Bad Girl + Duraline Inglot
- ciemnofioletowy cień Catrice z palety 010 The Season's Must Have
- jasnofioletowy cień Inglot nr 493 double sparkle
- biały tusz Essence CrystallIced LE
- pomadka Essence, nr 52 In The Nude
- podkład Revlon ColorStay (150 Buff)
- korektor Maybelline Pure Cover Mineral (01)
- puder sypki My Secret 

W zanadrzu jeszcze makijaże rodów Lannister i Baratheon (:

7 komentarzy:

  1. odcien cieni fajnie wspolgra z kolorem wlosow

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś otagowana xD

    http://kosmetyczne-prosektorium.blogspot.com/2012/02/prosektorium-otagowane-5-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o białym tuszu.
    nowy post.zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, fajnie tak. Aż zacieram rączki na kolejne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Słomka: Ja też (: Czekam, aż Katarzyna prześle mi zdjęcia i przebieram nóżkami (:

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł! Daenerys to także moja ulubiona kobieca postać!

    OdpowiedzUsuń

Spam zjedzą ryby.