18 lutego 2012

The Game of Thrones project – Nocna Straż

źródło

Nadchodzi noc i zaczyna się moja warta.
Zakończy ją tylko śmierć.
Nie wezmę sobie żony, nie będę miał ziemi, ojca ani dzieci.
Nie założę korony i zapomnę o zaszczytach.
Będę żył i umrę na posterunku.
Jestem mieczem w ciemności.
Jestem strażnikiem na murach.
Jestem ogniem, który odpędza zimno, światłem, które przynosi świt, rogiem, który budzi śpiących, tarczą, która osłania krainę człowieka.
Moje życie i mój honor należą teraz do Nocnej Straży na te noc i wszystkie pozostałe
Pieśń Lodu i Ognia, tom 1, Gra o Tron

"Nocna Straż to formacja wojskowa powołana do obrony Muru, olbrzymiej lodowej konstrukcji obronnej usytuowanej wzdłuż północnej granicy Siedmiu Królestw. (...) Kiedyś Nocna Straż była szanowana i wstąpienie do niej było zaszczytem. Dzisiaj stała się raczej kolonią karną dla brutalnych przestępców, politycznie niewygodnych, młodszych synów, którzy nie mieli dziedziczyć i nie stanowili partii do transakcji ślubnych oraz bękartów. (…) Jeżeli ktoś wstąpił do Nocnej Straży robił to raz na całe życie. Składał przysięgę i stawał się Bratem. (...) Strój, który ich obowiązuje to czerń, przez co nazywa się ich popularnie Wronami." (źródło)

Pierwszy makijaż z serii inspirowanej sagą Pieśń Lodu i OgniaNocna Straż. 
Czerń ubrań Strażników i przenikliwe północne zimno – to głównie chciałam oddać. Enjoy!


Zdjęcia i obróbka autorstwa Katarzyny (http://www.facebook.com/strucka.photography)

Użyte kosmetyki:
  • czerń z palety Sleek Au Naturel
  • czarna kredka Eveline Eye Max Precision
  • biały tusz Essence CrystallIced LE
  • podkład Revlon ColorStay (150 Buff)
  • korektor Maybelline Pure Cover Mineral (także na ustach)
  • puder sypki My Secret

3 komentarze:

  1. ciekawa inspiracja i fajne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie tu się klika "lubię to".
    :D
    Tak prosto, a tak genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. W
    O
    W

    wszystko, makijaż, zdjęcia, MODELKA!!!

    OdpowiedzUsuń

Spam zjedzą ryby.