1 lutego 2012

Lakier Essence Crystalliced + mała zapowiedź (:

W poszukiwaniu fajnego koloru na paznokcie zajrzałam do zbioru lakierów mojej mamy - chciałam jej podebrać jakieś bordo, a wypatrzyłam coś takiego:

 
Essence Crystalliced LE - 01 It's a snow-woman's world
Cena / pojemność:7,99zł / 8ml
Kolor: jasnoszary, momentami delikatnie wrzosowy. W buteleczce lekko opalizuje na fioletowo, ale na paznokciach to zwykły krem.
Konsystencja: lakier jest dość gęsty, ale nie utrudnia to aplikacji.
Krycie: jedna starannie nałożona warstwa da radę. Ja nałożyłam dwie, bo zawsze tak robię (:
Wysychanie: bez problemów, dość szybkie. Nie zdążyłam się zniecierpliwić (:
Pędzelek: szeroki, spłaszczony, wygodny.
Jeśli chodzi o zmywanie i trwałość, to dopiero się przekonam (;


Lakier bardzo mi się podoba, choć nie wiem, co autor miał na myśli umieszczając w zimowej limitowanej kolekcji lakier w kolorze brudnego śniegu (; Sam kolor na paznokciach mi się bardzo podoba, ale z dopasowania do tematu limitki dwója (:

No i zapowiadana zapowiedź (:
Jutro wreszcie przystąpię do realizacji projektu makijażowego, który chodził mi po głowie od jakiegoś czasu, a konkretnie od kiedy obejrzałam i przeczytałam Game of Thrones. Jestem umówiona z moją koleżanką z liceum, która robi fantastyczne zdjęcia (zajrzyjcie tylko na jej facebooka!) i mam nadzieję, że nasza współpraca będzie nie tylko przyjemna, ale również owocna i bardzo udana (: Już nie mogę się doczekać!
Efektami oczywiście pochwalę się na blogu (:

4 komentarze:

  1. Przepraszam, że ja tak trochę nie w temacie, ale przyszłam tu za Tobą z bloga Innookiej, u której napisałaś, że najprawdopodobniej opisany tam szampon [którym jestem zainteresowana] zrobił coś nie tak z Twoimi włosami ;) Czy możesz mi powiedzieć, co to było konkretnie? Otóż zamierzam go kupić, bo wiele dobrego słyszałam na jego temat, ale mając włosów "pinć" na krzyż, moje obawy uważam za uzasadnione.

    :)

    OdpowiedzUsuń

Spam zjedzą ryby.