14 kwietnia 2012

Zagwozdka - Essence Stay all day eyeshadow

Przychodzę tym razem ni to z recenzją, ni to z prośbą o poradę. 

Na warsztat trafił dziś kremowy cień do powiek Essence Stay all day:


Kupiłam tego delikwenta już bodajże w grudniu, z radością myśląc o sylwestrowo-karnawałowych smokey, jakie z nim wyczaruję. Niestety, przeliczyłam się, bo... nie potrafię go używać. Tak. Wstyd mi, ale nie potrafię! Gdy nakładam go palcem, jest za mało precyzyjnie i wyglądam jak górnik wracający z szychty. Sztywny pędzelek również nie daje satysfakcjonujących efektów... Próbowałam nie przejmować się brakiem precyzji i rozetrzeć go jakoś cieniami, ale też niespecjalnie wyszło. Nie wiem, z której strony tego pana ugryźć...
Dlatego właśnie recenzji jako takiej nie mogę sklecić - nie jestem nawet w stanie ocenić podstawowej cechy tego cienia, czyli trwałości. Kolor (06 rock chic) bardzo mi się podoba - roziskrzony grafit, według mnie idealny do szybkiego, jednoskładnikowego smoka. Ale cóż mi po tym... Nie chcę jednak wyzywać od razu od bubli, bo produkt ogólnie miał dobre recenzje, a moje powieki nie są znowu jakieś lewe. Najwyraźniej jednak palce są... I stąd prośba do Was, kochane czytelniczki: jeśli miałyście styczność z tym kremowym cusiem, poratujcie, rzućcie jakąś radę! Nie chciałabym, żeby dokonał żywota w szufladzie...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W ramach mobilizacji do regularnego blogowania, postanowiłam podjąć się wyzwania: 

30 Days Make Up Challenge

1. Kiedy zaczęłaś się malować?
2. W jaki sposób nauczyłaś się malować?
3. Ulubiona marka.
4. Lubisz nosić podkład? Jeżeli tak, jaki jest Twój kolor i ulubieniec?
5. Ulubiona szminka, błyszczyk i konturówka do ust.
6. Lubisz (nosić) sztuczne rzęsy? Jeżeli tak, to kępki czy na pasku?
7. Ulubiony kolor cieni do powiek.
8. Jaki jest Twój ulubiony makijaż na codzień?
9. Zdjęcia Twojej kolekcji kosmetyków do makijażu.
10. Ulubiony pędzel do makijażu.
11. Lubisz używać bronzera?
12. Ulubiony tusz do rzęs.
13. Gdzie trzymasz swoje kosmetyki do makijażu?
14. Ulubione guru na YouTube.
15. Używasz różu do policzków?
16. Czy kopiujesz jakiekolwiek makijaże celebrytek?
17. Ulubiony wizażysta.
18. Jaki jest Twój ulubiony makijaż na wieczór?
19. Ulubiony korektor.
20. Ulubiona baza pod cienie.
21. Gdzie kupujesz kosmetyki do makijażu?
22. Ulubiony tonik.
23. Ulubiona paleta cieni i róży do policzków.
24. Które lubisz : kremowe, pudrowe, matowe, satynowe czy perłowe cienie do powiek?
25. Ulubiony eyeliner.
26. Czy malujesz się codziennie?
27. Ulubiony puder.
28. Ulubiony płyn do demakijażu.
29. Lubisz używać płynnego eyelinera? Jeżeli tak to który jest Twoim ulubionym?
30. Twoje zdjęcie w/bez makijażu.

Wyzwanie znalazłam na blogu greatdee. Nie obiecuję postować codziennie, ale postaram się robić to regularnie (:

5 komentarzy:

  1. no cóż, ja nakładam palcem i nie jest najgorzej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale też masz ten ciemny odcień? Bo myślę, że w przypadku jasnych to faktycznie nie ma takiego znaczenia.

      Usuń
  2. One są dziwne. Czasami mnie urzekają, czasami powodują oklap rąk.
    Zazwyczaj nakładam paluchem niezbyt dokładnie(ale nie za dużo, bo lubią mi się tak brzydko ważyć), a potem przyklepuję wszystko sypkim cieniem i poprawiam granice. Czasami sięgam po syntetyczny pędzelek, gdy oczekuję większej precyzji, ale wtedy też nabieram mało. I raczej staram się klepać, niż trzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klepać. To może być rozwiązanie. I nie za dużo.
      Popróbujemy (:

      Usuń
    2. Yyy, warzyć miało być przez "rz" oczywiście.
      Jaka skucha, Słomczaku (fejspalm).

      Usuń

Spam zjedzą ryby.