26 maja 2012

30 Days Make Up Challenge - dzień 5

Hej-ho, hip hip hurra, spieszę zawiadomić, że skończyłam 3 rok studiów. Po raz drugi w mojej karierze akademickiej, ale tym razem mam widoki na licencjat w terminie, czyli za miesiąc (:
Tak to więc wracam do blogaska i ogólnie do życia. Za chwilę spotkanie z przyjaciółką, z którą będziemy sobie wzajemnie poprawiać turkus na włosach, potem spotkania rodzinne i nie tylko... A tutaj dzisiaj jeszcze 30 days challenge, ale wkrótce jakieś bardziej merytoryczne posty, także stay tuned (:

5. Ulubiona szminka, błyszczyk i konturówka do ust
Moje klimaty! Lubię podkreślać usta, na co wskazuje mój zbiorek:


Na zdjęcia nie załapało się to, co akurat mam poutykane w różnych torebkach. A tu mamy:
- 2 błyszczyki Rimmel Vinyl Gloss (recenzja)
- 5 szminek Rimmel Lasting Finish (klik, klik)
- 4 pomadki Essence
- bardzo trwała szminka Lipfinity MaxFactor
- pojedyncze szminki i błyszczyki Bell, Astor, Maybelline, Manhattan, Essence...
- różne pomadki ochronne 

Jeśli chodzi jednak o moich ulubieńców, w końcu to ich dotyczy dzisiejsze pytanie, to są następujący:

Światło stroi fochy.

- Rimmel Lasting Finish 170 Alarm i 127 Popstar
- Maybelline ColorSensational 622 Nude Pearl (recenzja)
- Manhattan Soft Mat Lipcream 53M
Konturówek do ust nie używam, bo uważam je za niepotrzebną fanaberię ^^"

2 komentarze:

Spam zjedzą ryby.