28 maja 2012

30 Days Make Up Challenge - dzień 6

6. Lubisz (nosić) sztuczne rzęsy? Jeżeli tak, to kępki czy na pasku?

źródło
Uwielbiam sztuczne rzęsy! Zdecydowanie na pasku i im bardziej teatralne, tym lepiej. Nie mam specjalnie okazji, żeby takie sobie przyklejać, ewentualnie na przebierane imprezy, ale to dla mnie za mało... Na codzień w ogóle nie zdarza mi się przyklejać rzęs. No ok, czasem na jakieś wyjście, ale wtedy to tylko dość naturalne paseczki. A mnie się podobają takie:

źródło 
źródło
źródło
źródło
Achh... rozmarzyłam się... Chyba dzisiaj przykleję sobie swoje naturalki, bo mi nie dadzą spokoju ^^'

4 komentarze:

  1. Na razie próbowałam przyklejać tylko jakieś dodupne rzęsy i trochę się przez to zniechęciłam. Wiesz, myśli w stylu, a może one wcale nie są takie dodupne, tylko ja mam dwie lewe ręce? I teraz nie wiem, czy powinnam zaopatrzyć się w coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć, jak z eyelinerem. I dobry klej kupić, bo ten dodawany do rzęs zwykle jest właśnie dodupny (:

      Usuń
    2. Mam już duo.
      A polecasz rzęsy jakieś konkretne?

      Usuń
    3. Miałam rzęsy Essence i Donegal i byłam zadowolona, od obu firm koszta zamykają się w ok. 10zł.

      Usuń

Spam zjedzą ryby.