10 lipca 2012

Hey sailor!

Z góry uprzedzam, że tytuł posta nie ma nic wspólnego z najnowszą kolekcją MAC. Tak żeby potem nie było jęków zawodu (;

Wszystko przez wyprzedaże. Wszystko przez wczorajsze buszowanie po h&m, w wyniku którego kupiłam sukienkę (nie załapała się na zdjęcia, bo w kółko w niej chodzę) i to:


Spektakularne rzęsy. I niech mnie coś trafi, jeśli wiedziałam po co... po prostu włączył mi się tryb "me wants!", bo zawsze mi się takie rzęsy podobały. I bach, mam. Patrząc na nie w domu, stwierdziłam, że będą pasowały do stylizacji na pin up girl i tak się zapaliłam do tego pomysłu, że najchętniej zaczęłabym się czesać i malować od razu, a tu wieczór, ciemno, zdjęcia będą do dupy... Musiałam poczekać do rana (: A co mi z tego wyszło? 


Przede wszystkim fajna zabawa (: I fryzura, choć nie do końca taka, jak chciałam, wydaje mi się wyjątkowo twarzowa (:

10 komentarzy:

  1. Genialnie! Wyglądasz jak nie Ty! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna sesja! I widac jak sie dobrze bawilas :)

    Rzesy robia wrazenie, jutro bede h&mie, to sie rozejrze za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę dobrze, co widać głównie na zdjęciach, których nie opublikowałam :D

      Usuń
  3. wow, wyszło extra!

    świetnie wyglądasz w tej stylizacji :) a fryzura rzeczywiście twarzowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Znam dziewczyny, które chodzą tak na codzień (może tylko bez takich rzęs), ale sama chyba jednak bym się nie odważyła... Choć też mi się podoba, jak wyglądam ^^

      Usuń
  4. piękna pin up laska z Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam makijaże i w ogóle styl pin up girl ! Ty również w tym wydaniu prezentujesz się genialnie

    OdpowiedzUsuń

Spam zjedzą ryby.