17 lipca 2012

Trupi koszmarek - pomadka Astor

Rzadko się zdarza, żebym pisała o bublach. Może to błąd... Śpieszę więc z recenzją nie-do-końca-bubla. Dlaczego "nie do końca"? Let's see...


Dzisiaj na tapecie pomadka Rouge Couture Astor.

Cena - nie pamiętam, mam ją już od dość dawna. Wizaż mówi, że ok. 28zł
Opakowanie - dość oryginalne (: Dzięki trzem "modułom" i czarno-złotej kolorystyce wygląda całkiem elegancko. Zamyka się na klik i jest solidne.
Konsystencja - kremowa, łatwo ślizga się po ustach, nie podkreśla suchych skórek, nie wysusza.
Zapach -  jakby lekko owocowy. Coś jak melon połączony z typowym zapachem szminki.
Trwałość - łatwo się ściera, szybko się zjada, chyba przez swoją śliską konsystencję. Prawdę mówiąc nie jestem w stanie dobrze ocenić trwałości, ponieważ natychmiast po nałożeniu jej na usta mam ochotę ją zmyć. Dlaczego? Czytajmy dalej...
Odcień - nr 300 Beige Chiffon. Bardzo mocno kryjący beż z pomarańczowymi tonami. Brr. Chcecie zobaczyć efekt? Pewnie, że chcecie... To proszę bardzo, truposzek prosto z kostnicy:



Ja nie wiem, gdzie miałam oczy, gdy kupowałam tę szminkę. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie, komu mógłby taki odcień pasować... Oliwkowej cerze?
A najgorsze w tym wszystkim jest to, że sama pomadka nie jest złym produktem i gdyby nie zupełnie nietrafiony odcień, używałabym jej pewnie z ogromną przyjemnością...

6 komentarzy:

  1. hm, może gdyby ją tak przykryć ładnym błyszczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może... tylko jakim odcieniem, żeby zneutralizować tą pomarańczkę?

      Usuń
  2. Nie lubię szminek cielistych, nude itp., ponieważ przy mojej bladej cerze zwyczajnie w nich ginę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię bardzo skrajne odcienie, od ciemnej i strażackiej czerwieni do ładnego nude. Wyjątkiem będą perły, fiolety i barbiowe róże (;

      Usuń
  3. Nie wygląda tak źle, ale faktycznie pomarańczowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż nie wiem, dlaczego... W każdym razie bardzo źle się w niej czuję ):

      Usuń

Spam zjedzą ryby.