14 sierpnia 2012

Małe zakupy, fajne promocje

Wybrałam się dzisiaj na krótkie zakupy do Superpharm i oto efekty:


A poszłam tylko po jakąś bazę pod lakier...

Już na wejściu zaatakowała mnie promocja na wodę termalną Avene (z 39,99zł na 15,99zł!), której chciałam spróbować już od dawna - buch, do koszyka. Kawałek dalej pani ekspedientka właśnie wykładała na stand lakiery Delii i oczywiście wypatrzyłam kolor, który chodził za mną już od jakiegoś czasu - buch, do koszyka (5,99zł). W końcu dotarłam do początkowego celu zakupów: produktów do paznokci. Poszperałam, poszperałam i w końcu wybrałam Double Duty Sally Hansen, bazę i top w jednym (24,99zł). A wszystko dlatego, że po ostatnich postach cammie i Panny Joanny, postanowiłam nie ryzykować dalszego używania odżywki Eveline 8w1, nawet w charakterze bazy pod lakier... Potem poszłam za mamą na dział apteczny, a tam litr soku z aloesu za 9,99zł...
Tak oto wyjście po jeden produkt skończyło się jak zwykle (;

Lakier Delii prezentuje się następująco:


To bardzo przyjemna, żelkowa, intensywna ciemna fuksja (nr 143). Zadziwiająco dobrze czuję się w takim kolorze ^^

2 komentarze:

Spam zjedzą ryby.