18 sierpnia 2012

Rainbow!

Mój dzisiejszy mani zostanie na pewno zaaprobowany przez jednorożce, kucyponki, nyan-cata oraz wszystkie dziewczynki do lat 6. Sama czuję, jakbym miała zaraz rzygnąć tęczą, a nosem puszczać różowe bańki. Fajne uczucie, dla odmiany (:



Do wyczarowania tęczy użyłam:


+ Sally Hansen Double Duty (baza i top)
Na kciuku zaryzykowałam nałożenie brokatowego topu Essence (67 make it golden), ale to już było stanowczo za dużo słodyczy jak na moje skołatane nerwy, dlatego pozostałe paznokcie są bez bling-bling.

I znów zakupy, a wyszłam tylko w poszukiwaniu miękkiej białej kredki...


Skorzystałam z wyprzedaży Essence w Tesco Extra i oprócz wyżej wymienionego brokatu, kupiłam też dwa wycofywane odcienie kredek LongLasting: 13 Remember Amber oraz 14 Think Khaki! Są takie akurat na jesień (:

Wyszedł mi taki ni to gradient, ni to paski... Ni pies, ni wydra, coś na kształt świdra.


8 komentarzy:

  1. 6 lat już dawno za mną, ale... podoba mi się! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne cieniowanie. Dosyć odważnie, ale ja lubię taki oryginalny manicure:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważnie, tylko na lato. Chociaż może jako akcent na jednym paznokciu by się obronił ^^

      Usuń
  3. bardzo fajny efekt! U mnie na paznokciach coś podobnego, tyle że z 3 lakierów - 6 to już wyższa szkoła jazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że mi się już nie chciało robić drugiej dłoni w tęczę, więc na prawej mam skittles manicure w tych samych kolorach (;

      Usuń

Spam zjedzą ryby.