24 września 2012

So sweet. Wpis jesienny.

Ostatnio wyrzuciło mnie trochę z blogowego obiegu. Tyle się dzieje i jednocześnie tak bardzo nic mi się nie chce. Jesienny marazm, mało entuzjazmu. Już się zaczyna...

Do postowania sprowokowały mnie Słomkasimply, przyznane mi słodkie wyróżnienie. Bardzo Wam dziękuję! Załatwiłyście mnie nieźle, dziewczyny, bo chciałam rzucić słodką babeczką w Was obie, a teraz nie mogę (;


Chciałabym więc rzucić babeczką w następujące blogi:
 
redhead - za rzeczowe i obiektywne recenzje bardzo różnych produktów: wysoko i niskopółkowych, pielęgnacyjnych, kolorówki, akcesoriów. Za przyjemne offtopowanie z humorem (:

zoila - za dystans i ironię, trafne spostrzeżenia i celne uwagi.

innooka - za krótkie, treściwe recenzje, bez zbędnego rozwlekania się. Za różnorodność recenzowanych produktów. Za to, że jest przesympatyczną osobą (:
 
Ishikawa - za dystans i podejście "nie dajmy się zwariować" (:

Kosmetyczne Prosektorium - za oryginalne podejście. Mam nadzieję, że Kosmetyczne Prosektorium nie skończyło w prosektorium...


Z nowości...
W przyszłym tygodniu zaczynam studia magisterskie, czyli franca od franca jest coraz bliżej uzyskania uprawnień do gnębienia uczniów. Może zobligowana do wychodzenia z domu nabiorę jakiejś energii (:
A na najbliższy, jeszcze wolny, czas planuję wielkie porządki w szafie oraz:



Pozdrawiam Was znad kubka herbaty jabłkowo-cynamonowo-waniliowej (:

12 komentarzy:

  1. o, takiej herbatki bardzo chętnie bym się napiła :)

    mnie też się nie chcę, ale walczę z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :*
    Muszę kupić jakiegoś smakowego Dilmaha, narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama muszę też kupić jakąś nową, bo właśnie zaparzyłam ostatnią torebkę (:

      Usuń
  3. Prosektorium nie skończyło w prosektorium xD Prosektorium ma wakacje xD jeszcze... do soboty... xD a wraz z 1 października wraca w nowej odsłonie prosektoryjnej xD Dziękuję za babeczkę i pamięć o naszym istnieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. High five!
      Bardzo się cieszę, że Prosektorium wraca (:

      Usuń
  4. Heh, no przecież musiałaś coś zjeść do tej herbatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też niedługo zaczynam magisterkę i nie powiem - stresuje się tym faktem!
    A co za orki rysujesz? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magisterką nie ma się chyba co stresować, studia jak studia (:

      A orki rysuję na zamówienie mojego Rycerza, jako ilustracje prowadzonej przez niego sesji rpg (:

      Usuń

Spam zjedzą ryby.