8 października 2012

Cyber?

Dzisiaj na tapecie (a na paznokciach już nie, bo zmyłam) lakier Miyo z serii Mini Drops w odcieniu 61 Cyber Green (wspominany tutaj).


Cena / pojemność - 3,49zł / 8ml
 
Kolor - butelkowa, soczysta zieleń ze srebrnym shimmerem, co nie współgra mi z nazwą, bo dla mnie "cyber green" to neonowa limonka (;
 
 
Konsystencja - dość rzadka, dzięki czemu lakier łatwo i szybko się nakłada. Nie rozlewa się na skórki.
Krycie - po dwóch warstwach końcówki paznokci nadal są widoczne, jednak ledwo-ledwo (: Trzecia warstwa na pewno załatwiłaby sprawę, ale z niej zrezygnowałam.
Wysychanie - szybkie, bez większych problemów.
 
Pędzelek - standardowy.

Zmywanie - konieczne jest użycie bazy, bo barwi paznokcie, a także skórki przy zmywaniu.
Trwałość - końcówki zaczynają się ścierać już tego samego dnia po pomalowaniu, ale warto wziąć pod uwagę, że nie użyłam tym razem topu. Zdjęcia po 3 dniach noszenia.


Nie oczarował mnie... Jakoś nie mam nastroju do tego lakieru.


Offtop
Czemu Lali nie ma? Lala tonie w totalnym niezorganizowaniu pierwszego roku magisterki oraz w dołku przedurodzinowym (już jutro...).

1 komentarz:

Spam zjedzą ryby.