23 listopada 2012

Klamka zapadła

Jego Wysokość Alien

Nuta głowy: jaśmin, kwiat pomarańczy, róża, truskawka, czekolada, nuty zielone.
Nuta serca: biała ambra, nuty cytrusowe, orchidea, bergamotka, kokos, konwalia, paczuli.
Nuta bazy: drewno kaszmirowe, drewno sandałowe, wanilia, karmel, ambra, białe piżmo.

Wyrazisty, słodko-ostry, intrygujący, nieoczywisty. Bardzo trwały. Flakon to poezja (:

Zdecydowałam się na wodę perfumowaną 30ml, a ponieważ Sephora miała ten produkt w świątecznym zestawie (w końcu to JUŻ połowa listopada, czas najwyższy na Jingle Bells i Last Christmas...) za tę samą cenę, co samo EDP, skorzystałam i oprócz perfum mam też:


Żel pod prysznic i krem do ciała. No i pudełko, nie zapominajmy o pudełku. Wszystkie moje pachnidła teraz w nim siedzą.

PS. Czy Wy też tak macie, że kiedy przychodzicie do Sephory / Douglasa nie wiadomo po co, tylko się porozglądać, to otacza Was tabun ekspedientek gotowych pomóc, a kiedy faktycznie pomocy potrzebujecie, ani jedna się nie zainteresuje? Ja tak miałam właśnie tym razem i z ciekawości czekałam, kiedy jakaś pani do mnie podejdzie. Kiedy już mnie zauważyły, wpadły w lekki popłoch, chyba pomyślały sobie, że jestem jakąś nasłaną testerką jakości obsługi :D

10 komentarzy:

  1. to oficjalne: jadę Cię okraść. do zobaczenia!

    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osom, chcę poznać odpowiedzialnego za ten flakon projektanta (chociaż podejrzewam, że Giger sobie dorabia). Kiedyś, jak się pani na mnie rzuciła, to ze strachu stłukłam tester podkładu Chanel. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się znaleźć tylko informację, że "Fashion designer Thierry Mugler was personally involved with this bottle’s design." Więcej tu: http://www.cpcpkg.com/magazine/06_05_alien.php

      Uuu, to musiała być straszna pani :D

      Usuń
  3. Tak, tak, właśnie dzisiaj tego doświadczyłam. Zawsze radosna gromadka, a tym razem, jak chciałam zapytać, wszystkie się rozpierzchły. :) Ale może to dlatego, że w galerii, w której byłam, akurat dzień wielkich promocji i dużo ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawo Murphy'ego działa i ma się dobrze...

      Usuń
  4. świetny wybór, pięknie będziesz pachnieć!

    OdpowiedzUsuń

Spam zjedzą ryby.