24 grudnia 2012

Na Święta (i nie tylko!)...

źródło

... dużo światła, ciepła i magii w prostych rzeczach, a także rozwoju kosmetycznej pasji (bądź jej zahamowania, w zależności od potrzeb (; ), życzy
Malowana Lala

BONUS (bo mam dwie godziny luzu, zanim zacznę się szykować ^^)
Na blogu Anwen znalazłam świąteczny tag, którego jako tagowa anarchistka nie mogę sobie odmówić! (:

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Na początku grudnia piekę pierniczki i zaczynam się rozglądać za prezentami. W tym roku jakoś wyjątkowo prezenty załatwiłam wcześniej i w połowie grudnia nie musiałam już robić nic (: Ostatnie dni przed Świętami to sprzątanie i gotowanie, ale bez spiny (;

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Nie. Ale bardzo spodobała mi się idea Mini Mani Month (:

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
"Love Actually", a szczególnie ta scena:


4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
W naszej rodzinie zawsze jest wesoło na Święta. Nawet jeśli, jak w zeszłym roku, dwóch dziadków wykręca numer i się nie zjawia na Wigilii, potrafimy przekuć to na żarty i dobrze się bawić  (:

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Od dwóch lat Wigilię spędzamy u cioci, bo babcia nie ma już siły, żeby obskakiwać prawie 20 osób (: Zjeżdżamy się całą rodziną, jest 12 potraw, czasem więcej, żeby każdy miał coś, co lubi. Prezenty rozdaje najmłodsza osoba z rodziny, którą bardzo długo byłam ja, ale niestety, od zeszłego roku moja funkcja została zredukowana do odczytywania karteczek, bo dzieci mojej kuzynki są już na tyle duże, żeby nosić prezenty...
Pierwszy i drugi dzień Świąt spędzamy z mamą w domu dojadając ciasta i sałatki (: Czasem ktoś wpadnie i nam pomoże :D

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Atmosferę, zapach ciast, bigosu i całej reszty, barszcz (!) z uszkami (!!!) oraz to, że wszyscy się cieszą (:
 
7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Raczej nie, chyba że za tradycję uznać to, że mój dziadek gra kolędy na harmonijce. Może jeszcze to, że co roku biorę udział w nieoficjalnym konkursie "kto najdłużej uchowa się przed Last Christmas"... W tym roku odpadłam całkiem szybko, bo spotkałam na ulicy dwie gimnazjalistki, które śpiewały radośnie właśnie tę piosenkę ):
8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Nie mam. Jak można wywnioskować z powyższej wypowiedzi, niespecjalnie lubię piosenki świąteczne (; Za kolędami też nie przepadam. Myślę, że to przez to, że media i sklepy atakują nas nimi już od połowy listopada.

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Prawdziwą, małą, z aniołem na czubku, czerwonymi bombkami i słomianymi ozdobami.
10. Jaki jest Twój ulubiony zapach świąteczny?
Mandarynki, piernik i bigos!

11. Jaki kolor lampek choinkowych lubisz najbardziej?
Białe, jednakowe (:

12. Odliczasz dni do Świąt?
Nie. Przyjdą, to będą. Wyrosłam z czekania (:

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Czerwień, połyskliwy granat, złoto (:

14. Ulubiony zimowy napój?
Na Święta kompot z suszu - uwielbiam! Poza tym herbaty owocowo-korzenne (:

15. Jak wygląda Twój pokój w czasie okresu świątecznego?
Jest niezwykle czysty :D


źródło

8 komentarzy:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Love Actually!
    Scena z Premierem
    A do tego jeszcze głos Alana Rickmana <3 Zgadnij kto będzie jutro oglądał Love Actually :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zapomniałabym o Natalie i jej przeuroczym przeklinaniu :)

      Usuń
    2. Cały ten film jest świetny, każdy jego element. Jest doskonale zbalansowany, nieprzegadany i nieprzedładowany (:

      Usuń
  3. Tak, tak, love actually! :D :D :D

    No i plus dla Ciebie za słomiane ozdoby ;)))

    OdpowiedzUsuń

Spam zjedzą ryby.