4 lutego 2013

Na dobry początek wolności

Dostałam dzisiaj wyniki egzaminu i całkiem zgrabną czwórką zamknęłam semestr zimowy. Teraz mogę spokojnie złożyć w marcu podanie o urlop dziekański i cieszyć się wolnym czasem. A w wolnym czasie znajdzie się sporo miejsca na blogowanie (:  

Na dobry początek: zaproponowane przez Pannę Joannę wyzwania makijażowe (: 


W sam raz, żeby rozruszać pędzle po długim zastoju (: 
Zabawa jest otwarta i nie ma w niej sztywnych reguł ani terminów, co mi bardzo, bardzo odpowiada. Zaczynam już niedługo (:

8 komentarzy:

  1. Ja również gratuluję i żałuję, że na razie nie mogę przyłączyć się do zabawy. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jestem ciekawa tego, co pokażesz :D

      Usuń
    2. Czemu nie możesz się przyłączyć? ):

      Usuń
    3. Bo muszę to piwo wypić. Nie mogę się teraz za bardzo rozpraszać, ale może trochę później spróbuję, skoro nie ma sztywnych ram :)

      Usuń
  2. Będę czekać niecierpliwie na efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Spam zjedzą ryby.