1 lutego 2013

Waniliowa pianka pod prysznicem

Sesja już za mną (mam nadzieję), więc wracam. Mam sporo pomysłów i zaległych recenzji!

Dziś na warsztat trafiła nowość w moich zbiorach:

Wellness & Beauty, żel pod prysznic w piance - edycja limitowana


Co mówi producent?
Zanurz się w nowym świecie pielęgnacji i higieny. Dzięki naszemu nowemu, innowacyjnemu żelowi pod prysznic możesz dostarczyć swojemu ciału jeszcze więcej przyjemności. Składniki nawilżające żelu w sposób odczuwalny pielęgnują skórę. Wyjątkowa kombinacja zapachowa wanilii i kwiatu jabłoni dostarcza dodatkowej rozkoszy.


Opakowanie to metalowa "puszka" z dozownikiem, typowa dla pianek do golenia. Szata graficzna jest urocza, bardzo kobieca i zachęcająca do zakupu. 

Jeśli chodzi o konsystencję, to dostajemy gęstą białą pianę. Na sucho jest trochę tępa, ale w kontakcie z wodą natychmiast staje się cudownie kremowa. Dzięki tej konsystencji i gęstości pianka jest bardzo wydajna. Producent sugeruje wręcz, że do umycia całego ciała wystarczy objętość orzecha laskowego, ale ja zawsze biorę więcej, bo uwielbiam to, jak ta kremowa piana mnie otula pod prysznicem ^^

Nie zauważyłam obiecywanych przez producenta właściwości pielęgnacyjnych, ale hej, przecież to żel pod prysznic! Służy do mycia, nie do nawilżania. A myje całkiem nieźle. Jednak ze względu na konsystencję nie używam gąbki czy myjki (rozprowadzanie tej kremowej piany dłońmi jest bardzo przyjemne, gąbka byłaby tu barbarzyństwem!), a bez nich czuję się przeważnie "niedomyta"... Dlatego najczęściej używam tej pianki po peelingu.


Głównym atutem tego produktu jest naprawdę udany słodko-owocowy zapach. Czuć w nim wyraźnie wanilię i soczyste jabłko, a nie kwiat jabłoni, jak usiłuje nam wmówić producent. Mi ten zapach bardzo odpowiada i sprawia ogromną przyjemność po męczącym dniu. Co najlepsze, utrzymuje się po prysznicu - nie bardzo długo, ale wystarczająco, żeby nadal było przyjemnie (:

Cena pianki pod prysznic to niecałe 11zł za 150 ml - trochę wyższa niż żeli pod prysznic ze stałej oferty Wellness & Beauty, ale uważam, że jest tego warta. Przyjemność podczas prysznica jest duża, a wydajność jak najbardziej zadowalająca. 

Jeśli zainteresował Was ten produkt, to lećcie do Rossmannów, nie wiem, kiedy limitowana pianka weszła do sprzedaży, ale kiedy ostatnio poszłam kupić sobie zapas, nie zostało jej już wiele ):

14 komentarzy:

  1. mmm, taka pianka pod prysznicem byłaby bardzo przyjemna! kusisz!

    OdpowiedzUsuń
  2. hm, chyba jeszcze nigdy nie myłam się pianką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie forma pianki pd prysznic. Miałam ochotę na takową z Balei, ale z braku laku i Wellnes&Beauty będzie dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam przyjemności poznać pianki pod prysznic:) Chętnie się z nią zaznajomię, bo mnie również kusi ta otulająca piana:) Nie wiedziałam, że można nabyć takie cudo za jedyne 11 zł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość, że otulająca, to jeszcze o pięknym zapachu (:

      Usuń
  5. Używam pianek do mycia twarzy ale pod prysznicem jeszcze nie miałam. Oj chyba bym polubiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę duże ryzyko polubienia ^^

      Usuń
  6. Obawiam się, że mogłabym tego spróbować. W sensie posmakować ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam zdecydowanie, mogłoby rozczarować, a nie daj boru odrzucić od używania! Zgroza.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jeden z lepszych, na jakie ostatnio trafiłam (:

      Usuń

Spam zjedzą ryby.