7 marca 2013

Jak trafić do Lali?

Czyli Google Analytics dostarczają dziennej porcji śmiechu. Śpieszę więc rozwiać wątpliwości zagubionych użytkowników wyszukiwarki!

daenerys targaryen bez makijażu - nie wiem, ja tworzyłam makijaż. Całkiem udany był, można popatrzeć.
fryzury symetryczne - najpewniej z przedziałkiem pośrodku.
mak malowany szpachlą - oraz, uwaga:
jajo malowane szpachlą - no ciekawostki. Szpachluję wyłącznie swoją facjatę, no, okazjonalnie cudzą, ale maków, a tym bardziej jaj raczej nie.
malowana orhidea - nieortograficznych kwiatów również nie malowałam.
oczy turkusowe - byłyby bardzo intrygujące, niestety nie posiadam.
perfum w fioletowym flakonie - u mnie tylko Alien. Btw, nienawidzę formy "ten perfum"...
szminka jaściótki róz - jaskółki? króciutki? róz-ga? Nie pomogę ^^"
technika malowania kredką czerwonobrązową - się bierze w łapkę i się maluje. Tylko trzeba pamiętać: zaostrzonym końcem w dół.

No i clou programu:
 
smeranie w tramwaju po jaju - nie praktykuję, ale może powinnam zacząć.

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Właśnie zobaczyłam, że masz w dupie pastele, i to jest jeszcze większy win.

      Usuń
    2. Absolute victory. Ona a quest.

      http://www.youtube.com/watch?v=9QS0q3mGPGg

      Usuń
  2. hahaha, smeranie mnie rozwaliło :D do mnie ostatnio ktoś się dostał po haśle "wyjdź z domu bożego" :D

    OdpowiedzUsuń

Spam zjedzą ryby.