20 marca 2013

Rozdanie!

Zgodnie z zapowiedzią (kto się nie domyślił, ten trąbka) - skromne rozdanie z okazji 150. posta!

Nie wiem, czemu akurat ta liczba wywarła na mnie takie wrażenie, ale hej! Każda okazja jest dobra (: Cieszę się, że blog stał się dla mnie fajną odskocznią od codzienności, że nie skończył się po miesiącu, tylko trwa już tych miesięcy prawie 22. Cieszę się, że nie piszę w pustkę, że ktoś mnie czyta (:
Nie rozpisując się już zbytnio:

CO? 


1. Rozświetlający lotion Fuss Wohl - limitowana, już niedostępna edycja, a to przecież idealna rzecz na nadchodzący sezon odsłoniętych nóg! (:
2. Śliwkowy żel pod prysznic Original Source - jego pomarańczowy brat ma podobno trafić do stałej oferty, ale na tego śliwkowego cudaka raczej nie ma już szans. Pochodzi z moich prywatnych zapasów (;
3. Tusz do rzęs Curling Pump Up Mascara Lovely - maskara, która zyskuje coraz większą popularność na blogach i nie bez powodu, bo jest świetna!
4. Kredka do oczu Paese nr 13 - śliczny odcień fioletu z delikantym złotem (:

Kosmetyki się nieużywane i nieotwierane (jedynie kredka wypróbowana na ręce).

A dodatkowo, żeby rozdanie było bardziej "ode mnie":


Własnoręcznie robione: wisiorek z różowym kwarcem oraz kolczyki-aniołki (:

JAK?

Aby wziąć udział w rozdaniu należy:

1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga.

2. Poinformować na swoim blogu o tym rozdaniu (niekoniecznie w osobnej notce) podając adres bloga malowanalala88.blogspot.com lub odnośnik do tego posta.

3.  Zostawić pod tym postem komentarz z:
- nickiem pod jakim obserwujesz Malowaną Lalę, 
- swoim adresem mailowym,
- odnośnikiem do swojego posta z informacją o rozdaniu,
- odpowiedzią na pytanie: o czym chciałabyś przeczytać na Malowanej Lali?  
Wygrywa najciekawsza propozycja i nie muszą to być tematy okołourodowe, więc nie czujcie się skrępowane i puście wolno wyobraźnię!

Rozdanie trwa od dziś (20.03) do niedzieli 7.04. Wyniki pojawią się na moim blogu 9.04, a zwyciężczynię poinformuję o wygranej mailem.  
Na odpowiedź zwyciężczyni z danymi do wysyłki czekam 48 godzin. W przypadku braku odzewu 12.04 wybiorę kolejną osobę.
W rozdaniu udział mogą wziąć osoby pełnoletnie (lub za zgodą rodzica).

POWODZENIA! (:

17 komentarzy:

  1. Kusisz tym rozdaniem, szczególnie wisiorkiem - piękny jest, ale dam szansę innym bo krem do nóg by stał u mnie w łazience i smutno 'paczał' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam Ci dać znać - jutro na Papercats mają się pojawić nowe gorsety :) Ja się już czaję od 2 tygodni jakoś xD

      Usuń
    2. Ani widu, ani słychu, ani huhu... Też pytałam jakiś czas temu o gorsety, dostałam odpowiedź, że w marcu. Też sobie czekam :/

      Usuń
  2. Wisior jest piękny! Przemyślę odpowiedź na pytanie i się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje paradoxa raz
    email iwonab53@gmail.com
    baner http://paradoxaraz.blogspot.com
    odp oprócz nowości kosmetycznych uwielbiam posty o ciuchach i dużo dużo zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje wiolkaa93
    email mojczyk@wp.pl
    baner http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Lubię posty o nowych rzeczach, chętnie oglądnę twoje stylizacje i poczytam o pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział :)
    -Obserwuję jako: EWAY
    -Mail: ewaa101@gmail.com
    -Baner: http://eway-bolg.blogspot.com/p/blogi-godne-uwagi.html
    -Odp. Na blogach chętnie czytam o wszystkim co związane z paznokciami, lakierami itp. oprócz tego lubię jakieś nowości kosmetyczne, posty o pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje jako: Ewka501
    Mail: ewka501@op.pl
    Baner: http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    Odp. Ja najchętniej czytam o pielęgnacji włosów, ponieważ jestem obecnie na etapie ich zapuszczania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje jako: zaczarowanaa
    mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    baner: www.me-and-my-passions.blogspot.com
    Odpowiedź: Jako lakieromaniaczka lubię posty w których pokazuje się swoje zdobienia, ale także lubię stylizacje innych blogerek. Kolejne rzeczy które lubię to listy must have - listy rzeczy które chciałabyś mieć. Lubię też (chyba najbardziej) jak blogerki pokazują swoje kolekcje lakierów, kosmetyków, biżuterii, ciuchów. Mogą to być wpisy typu organizacja kosmetyków (jak są przetrzymywane, gdzie się je trzyma itp.) Chętnie oglądam też nowe rzeczy blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem, już wiem!
    Jestem tu jako Hedgehog Girl, email: retorycznie@gmail.com.
    Bardzo lubię posty z lekką nutką ekshibicjonizmu ;) Uwielbiam podglądać sposób organizacji kosmetyków, biżuterii, półki na książki, kubki na długopisy. Będąc jeszcze nastolatką miałam kilkoro bardzo kreatywnych znajomych; w ich pokojach lubiłam przebywać bardziej niż w swoim własnym: wśród kolorowych ścian uginających się pod ciężarem pamiątek z najdalszych podróży, własnoręcznie robionych pudełek na drobiazgi, organizerów przywiezionych z niedostępnej dla mnie Ikei ( :D ). A że lubię mieć wszystko poukładane, zboczenie polegające na podglądaniu sposobu organizacji zasobów zostało mi do dziś. Notkę, pozwolisz, dodam wieczorem lub jutro - w pracy nie bardzo mam możliwość a własnie natchnęło mnie na komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: sarinacosmetics
    mail: ewelina87tt@gmail.com
    banner: http://sarinacosmetics.blogspot.com/
    Ja bardzo lubię czytać wishlisty - czyli lista rzeczy, które nam się marzą :) często z takiej listy można dowiedzieć się o różnych ciekawych kosmetykach :) kolejnym plusem takiej "chciejlisty" może być to, że znajdzie się duszyczka, która zechce nas takim wymarzonym produktem obdarować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako Agata MsEuforiia
    mail: mseuforiia@gmail.com
    banner: http://okazjedlaurody.blogspot.com
    Co bym chciała przeczytać? chciałbym być na bieżącą z wszelkimi promocjami, ofertami w sklepach zarówno stacjonarnych jak i internetowych. Kolejny temat to różnego typu zdobienia do paznokci, które staną się inspiracją dla innych dziewczyn :)
    Dziękuję za możliwość uczestnictwa w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nickiem pod jakim obserwujesz Malowaną Lalę,Fashion and cosmetics

    - swoim adresem mailowym, atete@onet.pl
    - odnośnikiem do swojego posta z informacją o rozdaniu- baner
    http://fashion-and-cosmetics.blogspot.com/

    - odpowiedzią na pytanie: o czym chciałabyś przeczytać na Malowanej Lali?: Bardzo podoba mi sie tematyka Twojego bloga, kosmetyki to, to co uwielbiam. Ale jeszcze chetniej zaglądałabym na Twojego bloga jezeli pokazywałabys rózne wzory na paznokcie, fryzury, DIY :) Ale oprócz kosmetycznego zakątka miło czytałoby sie o zdrowym trybie zycia, który praktykuje teraz coraz wiecej osob, moze jakies cwiczenia ? Ciekawym tematem bylyby tez stroje dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry! Na początku chciałam zaproponować, żebyś kontynuowała serię z Gry o tron, ale widzę, że sama wpadłaś na ten pomysł... ;) Hmm, hmm. No to może pokażesz więcej swoich cudeniek - w sensie, własnoręcznych wyrobów, takich jak ze zdjęcia albo wszelkiej innej maści? Taaaak! Ja bym się bardzo ucieszyła z takiego posta/postów! Może jakiś tutorial? Co Ty na to?


    Słomka, made.up.world(małpiatka)op.pl

    (Linka podeślę pewnie wieczorem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak już teraz.
      Zaskoczyłam samą siebie ;)
      http://made-up-world.blogspot.com/2013/04/piknik-nad-morzem.html

      Usuń
  13. Bosz, powinnam po łbie dostać za te opieprzanie się. Tutaj notka:
    http://keepcalmanddonotscratch.blogspot.com/2013/04/demyt.html

    OdpowiedzUsuń

Spam zjedzą ryby.