16 maja 2013

Gram w kolory - lakiery na wiosnę, w tym nowości (:

Wiosna trwa już od jakiegoś czasu, ale moje paznokcie miały lakierowy detoks pielęgnacyjny, przez co żurawia do szuflady z lakierami zapuściłam dopiero teraz. Oto, co z moich zbiorów wybrałam na słoneczne, ciepłe dni maja:


Zgodnie z ruchem wskazówek zegara mamy: klasycznego nudziaka, trawiastą zieleń, miętę, błękit nieba, truskawkowy koktajl, słonecznego żółtka, bananowy krem, soczysty różofiolet, neonową brzoskwinkę i ciemny beż ze złotymi drobinkami.

Dzisiaj do tego kółeczka dołączyły dwa nowe gagatki - wiśniowa czerwień i łososiowy róż ze złotymi drobinkami:


Pan po prawej od razu wylądował na dłoniach, a pan po lewej na stopach. Prezentacja obejmie jednak tylko pana po prawej, bo swoich krzywych kulasów nie zamierzam fotografować, są wdzięczniejsze obiekty (; Wisienka poczeka grzecznie na swoją kolej na dłoniach.
Nowe lakiery Lovely kosztują niecałe 6zł i dostępne są w Rossmannach.

Voila, łososiowy róż króla Midasa na paznokciach:

Jedna warstwa!

Jak Wam się widzi moje kolorowe kółeczko graniaste? Po jakie kolory Wy sięgacie na wiosnę?


6 komentarzy:

  1. wiosna u mnie to błekity głownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie, jak widać, jasne, żywe barwy i głównie bezdrobinkowce (:

      Usuń
  2. ja mam fazy. po fazach na nudziaki przychodzi faza na pastele, a potem na żywe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam fazy, na przykład od wczoraj klasyczny french :D

      Usuń

Spam zjedzą ryby.