18 maja 2013

Multicolor ice cream

Po okresie neutralnych i prostych makijaży zachciało mi się żywych kolorów. Okazja do zabawy pędzlami nadarzyła się w czwartek - świeciło słońce, ja ubrałam długą hipisowską kieckę i wybierałam się na małe zakupowe szaleństwo. Powstało więc coś takiego:


W makijażu na "kolorowe lody" udział wzięli:
- kolorowe cienie z palety Sleek Curacao (fiolet, mięta, niebieski i żółty) oraz biały mat Miyo
- tusz Maybelline Colossal Volum' Express
- paletka do brwi Essence LE Wild Craft
- róż Essence LE Vintage District
- błyszczyk Rimmel Vinyl Gloss (nr 240 Fall in love)
- podkład i korektor Bourjois Healthy Mix
- puder Catrice LE Candy Shock


Światło było mimo wszystko kapryśne :/

13 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż <3 U mnie powoli przemija okres brązów - najpierw kolory zaczęły się wgryzać w dolną powiekę, później w kącik górnej - pomiędzy beż i brąz, a teraz mam nadzieję powrócę już do kolorków na całej powiece - dość tych smętów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że dość smętów, kolory górą (:

      Usuń
  2. pozytywnie! bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie :) podoba mi sie ten akcent na dole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię kolorowe kreski na dolnej powiece (:

      Usuń
  4. Pięęęękny! Zachwyca mnie jeszcze bardziej kiedy wiem, że mam podobny kolor tęczówki i mogłabym zmalować podobnie. *ślinotok*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma łatwo, muszę najpierw wykombinować podobne cienie :D Czaję się na taki makijaż od kiedy Słomka opublikowała podobne zestawienie kolorów. Kiedyś mi się uda ;)

      Usuń
  5. Zachwycający ;p Mi pewnie nie wyszedłby taki ładny ale co szkodzi spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto próbować (:
      Ale mojemu dużo brakuje do doskonałości (:

      Usuń

Spam zjedzą ryby.