1 czerwca 2013

Jak trafić do Lali? vol. 3

Kolejna porcja rozrywki prosto od wujka gógiela. Odpowiadam i rozwiewam wątpliwości.

avon kolor na żądanie - nie słyszałam, ale konsultantka pewnie pomoże. Przy okazji poproszę kredkę Supershock (;
lala krem macha kpema 3a - jak krem macha, to należy odstawić tabletki. Natychmiast.
loreal nutri gold to samoopalacz w spray - hmm... ani samoopalacz, ani w spreju, ale co ja tam wiem...
namalowany obraz apokalipsa bestia 3 - trzeci jeździec apokalipsy to głód. Bestii, nazywanych też zwierzętami jest u św. Jana sporo. Namalowanego obrazu nie skomentuję.
odżywka jantar po ilu efekty - po ilu. Kielonach?
studentka bryle - tak, to ja. Okazjonalnie w soczewkach.
sweet malowana lala - kawaii!
zapuszczam wlosy przeczekac - przeczekać, zdecydowanie. Obiecuję, że później będzie lepiej.
oderwana skóra - auć.
puder z pompka - takie wynalazki, a ja nic nie wiem?
suche skorki paznokci blogspot - tak, to ja 2.
suche włosy blogspot - znów dobrze trafiliście!

Dzieciom mniejszym, większym i wiecznym - wszystkiego najlepszego (:

12 komentarzy:

  1. Hahaha no to ladnie cie znajduja! Ostatnio nawet i u mnie takie kwiatki sie pojawiaja:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazbieraj kwiatków i zamieść, zawsze chętnie czytam takie posty ^^

      Usuń
  2. Sweet malowana lala ;p Hah jakie to urocze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie, że ja mało sweet jestem :D

      Usuń
  3. Kocham te śmieszne teksty z wyszukiwań XD

    OdpowiedzUsuń
  4. A po ilu kielonach Tobie zaczynają rosnąć włosy ? xD Chyba muszę spróbować tej metody, ale pytanie: pić Jantar z kielonów, czy o jakimś innym trunku mowa? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po ilu kielonach Ty się uśmiechniesz? :D
      Jantar wcierać, pić co innego (; Zdrówko!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ano, czasem trafią się perełki, ale jak do tej pory nic nie pobiło frazy "smeranie po jaju w tramwaju" :D

      Usuń

Spam zjedzą ryby.