9 września 2013

Makijaże konkursowe

Ostatnio wzięłam udział w konkursie makijażowym, organizowanym przez Red Lipstick Monster. Tematem były postacie z bajek Disneya i chociaż moje propozycje nie umywają się do zwycięskiej pracy (powaliła mnie na kolana!), świetnie się bawiłam przy ich wykonywaniu i chcę się nimi pochwalić (:

1. Mulan w wersji gejsza

źródło
Czemu gejsza w Chinach? Już jak byłam mała, zastanawiałam się nad tym :D
Moja praca mi się nie podoba, można by było zrobić to wszystko lepiej, ale cóż, wciąż się uczę (:



2. Urszula za młodu

źródło
Urszula, jeszcze nie osiwiała i nie tak utyta. Jednak upodobanie do tandetnego makijażu miała już za młodu :D





Jak Wam się podoba? (:

6 komentarzy:

  1. Jaka Ty jesteś ładna!
    A to drugie urszulowe zdjęcie jest fenomenalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba ^^ Fioletowe konturowanie twarzy wprawdzie zostało trochę zjedzone przez aparat, ale mimo wszystko jestem dumna z tego makijażu ^^

      Usuń

Spam zjedzą ryby.