16 października 2013

Sperma Edwarda czyli flejki (:

Zanim przejdę do tematu, chyba powinnam wyjaśnić tytuł posta wszystkim zażenowanym... :D
Kiedy kupiłam swój pierwszy flejkowy lakier, Jolly Jewels, Rycerz nadał mu tę nazwę, którą natychmiast podchwyciłam. Zaiste, substancja w buteleczkach może przywodzić na myśl inną substancję, pochodzącą od sparklącego wampira. Gdyby producenci mieli nasze poczucie humoru / odwagę / autodestrukcyjne skłonności, nazwaliby swoje flejki spermą Edwarda i już :D


No ale nie o tym. Chciałam dzisiaj zrobić małe porównanie moich flejków i im podobnych topów, bo trochę ich już nazbierałam (: A dokładnie tyle:


My Secret nr 104 - flejki, które odkupiłam od Lady in Purplee chyba jeszcze w lecie. Marzyły mi się, ale nie mogłam na nie trafić w Naturze, chyba je wycofali. Efekt, jaki dają bardzo mi się podoba. Przy jednym zamoczeniu pędzelka, flejki pokrywają równomiernie i gęsto płytkę paznokcia. Byłby to idealny dla mnie lakier tego typu, gdyby nie to, że nie opalizuje na niebiesko-fioletowo, a takie lubię najbardziej! Obracając buteleczkę pod różnymi kątami można wykrzesać z niego niebieski, ale na paznokciu nie ma o tym mowy... Połyskuje tylko w odcieniach zieleni, złota, pomarańczu i czerwieni ):  Ocena: 5/6

Wibo WOW Matte Glitters nr 2 - top z ostatniej kolekcji Wibo (nie mylić z limitowanką) skusił mnie "mroźnym" efektem, jaki daje połączenie brokatu z matową bazą (: Drobinki połyskują na jasne, pastelowe odcienie złota, różu i seledynu. Lakier nakłada się łatwiutko i rozkłada równomiernie. Dla nielubiących matu - pociągnięty przezroczystym topem prezentuje się również prześlicznie. Bardzo mi się podoba, ale mam go dopiero drugi raz na paznokciach, więc nie jestem w stanie dużo jeszcze powiedzieć, poza tym, że zapowiada się miła znajomość. Kusi mnie jeszcze fioletowy top z tej samej kolekcji (: Ocena: 5/6


Golden Rose Jolly Jewels nr 101 - nie dopadła mnie blogowa mania na JJ, która zapanowała na początku roku. Przyglądałam się im na stoisku, a ponieważ właśnie szukałam flejków, stwierdziłam, że wypróbuję, skoro wszyscy się tak nimi zachwycają... Cóż, ja zachwycona nie jestem. Poniżej prezentuję go na czarnym lakierze i tu jeszcze wygląda całkiem ok, ale na innym kolorze jest już dużo gorzej. Szczególnie na jasnych odcieniach nie widać prawie opalizującego efektu, a przez to osadzone na paznokciu drobinki sprawiają wrażenie "kraterów" w lakierze... Coś jak rozszerzone pory paznokciach, fuj :/ 
Flejki w mętnej bazie są duże, przez co powierzchnia paznokcia jest nierówna, a dodatkowo na płytce osadza się ich dość mało i trudno je równomiernie rozłożyć. Bardzo podoba mi się to, w jaki sposób opalizują, szczególnie w buteleczce. Na paznokciach ten efekt niestety się zatraca. Przy aplikacji lakier potrafi być nieco tępy. Trwałość bez zarzutu. Ocena: 2/6

Miss Selene nr 167 - mini lakier na moje mini potrzeby (: Kupiony na stoisku Golden Rose za 1-1,50zł, nie pamiętam dokładnie. W mętnej bazie zatopione są okrągłe drobinki brokatu, połyskujące zielenią, błękitem, różem, fioletem i złotem. Na paznokciach widać głównie zieleń, złoto i błękit. Trochę trudniej rozłożyć brokat równomiernie, ale nie jest tak źle. Ocena: 4/6


Jak Wam podobają się flejki / delikatne brokaty? Znacie jakieś dobre w odcieniach niebiesko-fioletowo-zielonych? (:


14 komentarzy:

  1. Mam te flejki z My Secret, bardzo lubię po nie sięgać.
    Teraz kupiłam jeszcze lakier 3D z Golden Rose nr 14 i też przypomina nieco flejki, ale daje mniej spektakularny i mniej wyrazisty efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My Secret dostałby ode mnie 6/6, gdyby zechciał pójść w chłodną tonację (:

      Usuń
  2. A chciałam kupić ten z golden rose, ale chyba faktycznie nie ma sensu.. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zawsze patrząc na flejksy przypomnę sobie tę nazwę :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę przyznać, że sperma Edwarda to naprawdę trafna nazwa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A moje ulubione to Blink Blink marki Lovely i glitter toppery Essence.
    http://i220.photobucket.com/albums/dd60/Cheshire_Katze/Nails/Essence_-_Nail_Art_Twins.jpg
    http://3.bp.blogspot.com/-23pbGTPCGDQ/UkrNaJFYpVI/AAAAAAAABhs/IY3e3W1lJQY/s1600/BlinkBlink.jpg
    Pojedyncza warstwa na ciemnym lakierze wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Ciocię Inkwizycję! *:
      A te Lovely są w stałej ofercie czy to limitowana edycja? Bo dwa skrajne i czerwony wyglądają zachęcająco ^^

      Usuń
  6. mam ten my secret i bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I tym sposobem zniechęciłaś niektórych do "flejków"... ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam, nie bądźmy takie wydelikacone :D

      Usuń

Spam zjedzą ryby.