23 listopada 2013

Ross

Niech Was nie zmyli wczorajszy wpis nie-na-jedyny-słuszny-temat. Byłam wczoraj w Rossmanie. Kupiłam kosmetyki na promocji -40% na kolorówkę. A w drodze powrotnej zaliczyłam przepiękną glebę, czego rezultatem jest stłuczone i obtarte kolano. Czego się nie robi, jak się jest blogerką urodową...

Zakupy zrobiłam skromne. Oprócz tego, co widać na zdjęciu, kupiłam jeszcze prezent gwiazdkowy, którego nie pokazuję z przyczyn oczywistych (;


Do koszyka wpadły mi więc:

- matowy brokat Wibo: wersja biała [klik] przypadła mi do gustu, a wersja fioletowa zawiodła, bo właściwie niczym się nie różni od tej, którą już mam... Tylko brokat jest bardziej jednolity i nie opalizuje na tyle kolorów. Szkoda, że nie wzięłam złotego, ale wypróbuję ten fioletowy również na jasnym lakierze, może to zrobi różnicę.

/ Na paznokciach mam ciemnofioletowy lakier Essie Luxedo /

- kremowy cień Color Infaillible L'Oreal w kolorze Permanent Kaki - macając tester w Rossmannie byłam niezbyt przekonana, bo cień był bardzo suchy, a na ręce zostawiał niejednolitą poświatę. Stwierdziłam, że mimo wszystko spróbuję, w końcu ten produkt ma tak dobre recenzje... Wzięłam zielony i pokochałam po wymacaniu w domu ^^ Konsystencja jest faktycznie dziwna, lekko sucha, ale nakłada się równomiernie tworząc piękną, jednolitą warstewkę intensywnego i trwałego koloru.


- kredka do oczu Liquid Effect Pencil Max Factor w kolorze Brown Blaze - miękka i trwała żelowa kredka, którą kupiłam w ciemno, bez czytania jej recenzji. Ma taki odcień brązu, który bardzo lubię: ciemny i neutralny, ani ciepły, ani zimny.


Tak się prezentują na skórze:


Więcej zakupów nie planuję, ale przyjemnie mi patrzeć na Wasze nabytki (:

5 komentarzy:

  1. ja ten cień tylko w kolorze all night blue kupiłam na allegro, bo trafiłam go za 5 złotych i jest genialny! a Twój kolor też mi się tak podoba, ze zaczne go szukać na all : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę warto polować! Sama się może przyczaję na inne kolory (:

      Usuń
  2. Że też nie pomyślałam o tych cieniach jak byłam w Rossmannie. Wszyscy tak je chwalą, a ja nadal ich nie mam :D Całkowicie o nich zapomniałam. Widzę, że mam czego żałować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie cieszą się dużą popularnością ^^
      Poluj na allegro (:

      Usuń
  3. podoba mi się ta kredka. w sumie też nie widziałam nigdzie recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

Spam zjedzą ryby.