12 listopada 2013

Viva la muerte! Sesja meksykańska

Dwa tygodnie temu pracowałam przy sesji zdjęciowej, na potrzeby której zmalowam dwie czaszki - meksykańską i zwykłą (: Praca była bardzo przyjemna w trakcie sesji, w układzie koleżeńskim, na czym się trochę przejechałam... Chwalę się swoją pracą dopiero teraz, ponieważ miałam trochę nieprzyjemności i trudności z uzyskaniem zdjęć od fotografa (ostatecznie dostałam je od modelki). Prawdę mówiąc jestem zniechęcona do tej sesji, ale mam nadzieję, że praca włożona w te makijaże jest widoczna (:

fot. Renata Adamiak
fot. Tomasz J. Kostyła

Fot. Tomasz J. Kostyła
Modele: M.Ortycja i Kamil
Na niektórych zdjęciach poprawiłam kontrast i balans kolorów.

Więcej zdjęć TUTAJ! (:

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Na żywo wszystko wyglądało tak z 5 razy lepiej...

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że nie zrazisz się przez te nieprzyjemności bo świetnie Ci idzie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Zraziłam się do współpracy z tym konkretnym fotografem, ale nie zamierzam rezygnować w ogóle (;

      Usuń

Spam zjedzą ryby.