3 grudnia 2013

Świąteczna czerwień piasku

Wibo jakiś czas temu wypuściło bardzo udaną kolekcję lakierów piaskowych, która z marszu podbiła blogosferę: WOW Sand Effect, czyli zwykły piasek o matowym wykończeniu oraz absolutnie genialne WOW Glamour Sand, czyli piasek z brokatem. Mam już dwóch przedstawicieli z drugiej grupy, a ostatnio do mojej lakierowej szuflady wskoczył WOW Sand Effect w kolorze mikołajkowej czerwieni (:


Jeśli chodzi o sam odcień... Jest kontrowersyjny i zmienny (: W buteleczce i tuż po nałożeniu na paznokcie wygląda tandetnie, jak szpony nowogackiej matrony w stylu Marty Grycan. Czerwień jest krwista i jeszcze połyskuje delikatnym złotym pyłkiem. Albo nosić ją raz w roku, na święta, albo nosić się jak Grycanka... 
Zapytacie pewnie po co go kupiłam, skoro odcień mi się nie podoba? Cóż, podpowiedziała mi intuicja i to podpowiedziała mi bardzo dobrze, bo ta połyskująca czerwień zmienia się po wyschnięciu w coś dużo ładniejszego:


Czerwień ciemnieje, a piasek ją matowi. Całość zaczyna wyglądać pięknie i stylowo (:
Lakier kryje już przy pierwszej warstwie, ale ładniej wygląda przy dwóch, ponieważ więcej jest drobinek piasku i rozkładają się one bardziej równomiernie na paznokciu. Dobrze się nakłada i raczej nie rozlewa na skórki (wbrew temu, co widać na środkowym palcu - to przez nieuwagę ^^"), pędzelek jest dość cienki i długi, ale bardzo wygodny.


Niestety problem stanowi trwałość, ponieważ piasek Wibo dość szybko ściera się na końcówkach (po około dobie były już lekko starte), a przy wyjątkowym pechu potrafi też odprysnąć. Nie chcąc tracić matowego efektu, nie utrwalam go żadnym topem. Jednak to, jak wygląda na paznokciach, wynagradza mi kiepską trwałość (:
Ze zmywaniem nie mam problemów. Wiadomo, trwa trochę dłużej niż zmywanie zwykłego lakieru, ale krócej niż brokatów. Przykładam po prostu wacik na dłuższą chwilę do płytki et voila! Po wszystkim (:

Dostępny w Rossmannach (czasem trzeba się nachodzić :/ Czy w waszych Rossmannach też tak niemrawo uzupełniali szafy po szaleństwie promocji -40%?), kosztuje niecałe 8zł.

Jak Wam się podoba gwiazdkowa, piaskowa czerwień Wibo? (:

6 komentarzy:

  1. piękny jest!:)i zdecydowanie bardzo świąteczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście, dzięki matowemu wykończeniu, nadaje się nie tylko na Wigilię (:

      Usuń
  2. Też mam ten lakier z wibo! I nawet gosci teraz na moich paznokciach. Jest przefantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten kolorek :) To jeden z moich łupów z -40% - w ogóle bardzo mało kupiłam i tylko z listy więc jestem z siebie dumna ;) A wracając do lakieru to uwielbiam ten efekt, mam w sumie chyba 8 piasków i chcę więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jest popularny i wcale się nie dziwię (: I też uwielbiam piaski ^^
      Na promocji w rossie też kupiłam niewiele i bardzo dobrze (;

      Usuń

Spam zjedzą ryby.